Informe Corporatiu Integrat
Menu

Gestió multicanal

Per tal d’ampliar i estrènyer la relació amb la seva base de clients, CaixaBank complementa el seu model de gestió especialitzada amb un sistema líder de distribució multicanal, fruit d’una arrelada cultura de la innovació i d’una aposta constant per la inversió en tecnologia, amb l’objectiu de millorar els serveis. El 2013, el banc ha invertit 154 milions d’euros en desenvolupament tecnològic, 35,5 dels quals corresponen a R+D+I.

  • Internet
    El 2013, CaixaBank ha mantingut, un any més, la posició de líder en serveis de banca on-line a Espanya. Ocupa la primera posició per quota de penetració en el mercat nacional (32% el desembre de 2013, segons ComScore) i la segona posició a escala internacional. A més, per quart any consecutiu, el rànquing Aqmetrix situa el banc com a líder en qualitat de servei.
  • Mòbil
    L’any 2013, el mòbil es consolida com el segon canal operatiu, amb més de 942 milions d’operacions. CaixaBank segueix liderant el sector a Espanya i és també una de les entitats de referència internacional. Segons la consultora Forrester, CaixaBank és la millor entitat financera d’Europa en banca mòbil i la segona de tot el món.
     
  • Caixers automàtics
    CaixaBank ha estat pioner en el desplegament de la tecnologia contactless, amb més de 1.719 caixers instal·lats. També destaca per l’accessibilitat de la seva xarxa, amb un 62% dels caixers totalment adaptats 
     
  • Mitjans de pagament
    Amb 13 milions de targetes en circulació i més de 245.000 TPV instal·lats, CaixaBank és el banc líder en mitjans de pagament. Ha estat pioner en l’emissió de targetes contactless, que es basen en una tecnologia que facilita el pagament d’algunes de les operacions d’imports baixos que fins ara es feien en efectiu i que ja és una realitat a les principals ciutats del país.
  • Xarxes Socials
    Amb més de 100.000 usuaris actius, CaixaBank manté la seva aposta pel desenvolupament de comunitats virtuals pròpies al voltant dels serveis financers. L’any 2013 s’ha llançat Stocktactics, una comunitat per compartir estratègies d’inversió en borsa.

 

Informe Corporatiu Integrat
MENU

Gestió multicanal

Per tal d’ampliar i estrènyer la relació amb la seva base de clients, CaixaBank complementa el seu model de gestió especialitzada amb un sistema líder de distribució multicanal, fruit d’una arrelada cultura de la innovació i d’una aposta constant per la inversió en tecnologia, amb l’objectiu de millorar els serveis. El 2013, el banc ha invertit 154 milions d’euros en desenvolupament tecnològic, 35,5 dels quals corresponen a R+D+I.

  • Internet
    El 2013, CaixaBank ha mantingut, un any més, la posició de líder en serveis de banca on-line a Espanya. Ocupa la primera posició per quota de penetració en el mercat nacional (32% el desembre de 2013, segons ComScore) i la segona posició a escala internacional. A més, per quart any consecutiu, el rànquing Aqmetrix situa el banc com a líder en qualitat de servei.
  • Mòbil
    L’any 2013, el mòbil es consolida com el segon canal operatiu, amb més de 942 milions d’operacions. CaixaBank segueix liderant el sector a Espanya i és també una de les entitats de referència internacional. Segons la consultora Forrester, CaixaBank és la millor entitat financera d’Europa en banca mòbil i la segona de tot el món.
     
  • Caixers automàtics
    CaixaBank ha estat pioner en el desplegament de la tecnologia contactless, amb més de 1.719 caixers instal·lats. També destaca per l’accessibilitat de la seva xarxa, amb un 62% dels caixers totalment adaptats 
     
  • Mitjans de pagament
    Amb 13 milions de targetes en circulació i més de 245.000 TPV instal·lats, CaixaBank és el banc líder en mitjans de pagament. Ha estat pioner en l’emissió de targetes contactless, que es basen en una tecnologia que facilita el pagament d’algunes de les operacions d’imports baixos que fins ara es feien en efectiu i que ja és una realitat a les principals ciutats del país.
  • Xarxes Socials
    Amb més de 100.000 usuaris actius, CaixaBank manté la seva aposta pel desenvolupament de comunitats virtuals pròpies al voltant dels serveis financers. L’any 2013 s’ha llançat Stocktactics, una comunitat per compartir estratègies d’inversió en borsa.