Informe Corporatiu Integrat
Menu

Proximitat

CaixaBank fa més de cent anys que construeix una relació de confiança amb el seu entorn des de la professionalitat i la proximitat, tant física com emocional. Per aquest motiu, aposta per la proximitat i l’accessibilitat a través de la seva àmplia xarxa comercial i d’una actitud empàtica i d’escolta activa, de respecte i d’implicació en el territori. 

La xarxa de CaixaBank té una gran capil·laritat en tot el territori espanyol. Amb 5.730 oficines, el banc està present en el 100% de poblacions amb més de 10.000 habitants i en el 84% de les que en tenen més de 5.000. 

L’any 2013 s’ha completat l’absorció de la xarxa de Banca Cívica i de Banc de València. En integrar algunes oficines petites o pròximes entre si, s’ha avançat en la racionalització de la xarxa sense abandonar cap mercat i mantenint el servei a les poblacions rurals. 

CaixaBank treballa per tal de garantir l’accessibilitat en oficines, caixers i internet. El 85% de la xarxa ja incorpora el concepte “cota zero”, que elimina els desnivells o els salva amb rampes o elevadors.

 

A prop del territori

Gràcies a les dimensions de la seva xarxa d’oficines, CaixaBank patrocina una gran quantitat d’esdeveniments i activitats de caràcter local (com les tradicions esportives i culturals) i col·labora amb l’Obra Social ”la Caixa” per cobrir, a través d’entitats socials i altres institucions properes, les mancances de tipus social que detecten en el seu entorn local.

Com a mostra del seu compromís amb el territori en què presta els seus serveis, en els processos d’integració de Banca Cívica i Banc de València, CaixaBank ha apostat per mantenir al costat del seu símbol les marques originàries, pel seu arrelament, història, significació, aportació i penetració en les seves zones respectives. 

També aplica una política lingüística respectuosa amb la diversitat. Per tal de reforçar el vincle amb els seus clients, CaixaBank ofereix un ampli ventall d’idiomes en caixers i internet, i també en la recepció de la documentació escrita. 

A fi d’afavorir la transparència i el diàleg, CaixaBank desenvolupa una intensa gestió amb els mitjans de comunicació i a través d’una àmplia presència a les principals xarxes socials.

 

 

Informe Corporatiu Integrat
MENU

Proximitat

CaixaBank fa més de cent anys que construeix una relació de confiança amb el seu entorn des de la professionalitat i la proximitat, tant física com emocional. Per aquest motiu, aposta per la proximitat i l’accessibilitat a través de la seva àmplia xarxa comercial i d’una actitud empàtica i d’escolta activa, de respecte i d’implicació en el territori. 

La xarxa de CaixaBank té una gran capil·laritat en tot el territori espanyol. Amb 5.730 oficines, el banc està present en el 100% de poblacions amb més de 10.000 habitants i en el 84% de les que en tenen més de 5.000. 

L’any 2013 s’ha completat l’absorció de la xarxa de Banca Cívica i de Banc de València. En integrar algunes oficines petites o pròximes entre si, s’ha avançat en la racionalització de la xarxa sense abandonar cap mercat i mantenint el servei a les poblacions rurals. 

CaixaBank treballa per tal de garantir l’accessibilitat en oficines, caixers i internet. El 85% de la xarxa ja incorpora el concepte “cota zero”, que elimina els desnivells o els salva amb rampes o elevadors.

 

A prop del territori

Gràcies a les dimensions de la seva xarxa d’oficines, CaixaBank patrocina una gran quantitat d’esdeveniments i activitats de caràcter local (com les tradicions esportives i culturals) i col·labora amb l’Obra Social ”la Caixa” per cobrir, a través d’entitats socials i altres institucions properes, les mancances de tipus social que detecten en el seu entorn local.

Com a mostra del seu compromís amb el territori en què presta els seus serveis, en els processos d’integració de Banca Cívica i Banc de València, CaixaBank ha apostat per mantenir al costat del seu símbol les marques originàries, pel seu arrelament, història, significació, aportació i penetració en les seves zones respectives. 

També aplica una política lingüística respectuosa amb la diversitat. Per tal de reforçar el vincle amb els seus clients, CaixaBank ofereix un ampli ventall d’idiomes en caixers i internet, i també en la recepció de la documentació escrita. 

A fi d’afavorir la transparència i el diàleg, CaixaBank desenvolupa una intensa gestió amb els mitjans de comunicació i a través d’una àmplia presència a les principals xarxes socials.