[Cultura corporativa]

Excel·lència

La cultura corporativa de CaixaBank s’assenta en els valors fundacionals de qualitat, confiança i compromís social, que són la referència bàsica que ens acompanya en qualsevol activitat.

Oferir un servei de qualitat, tant en la relació amb els clients com en els processos interns, és un dels principals reptes estratègics de CaixaBank i una de les seves palanques competitives. Per a això, l’entitat aposta per l’atenció personalitzada i l’àmplia oferta de productes i serveis.

CaixaBank manté una directriu de qualitat amb alt nivell d’exigència, sobre la base de la confiança, la proximitat, l’eficiència i la millora contínua.

Escoltem els nostres clients

CaixaBank impulsa el diàleg actiu amb els clients i els professionals que estan en contacte directe amb ells. Entre altres iniciatives, es realitzen consultes periòdiques sobre el seu nivell de satisfacció amb el servei rebut. A partir d’aquestes, es defineixen plans de millora que impulsin l’excel·lència en el servei ofert.

  • A partir de les enquestes a clients, s’elabora l’Índex de Satisfacció de Clients (ISC), un indicador intern de qualitat de servei a la xarxa d’oficines.
  • S’avaluen també el servei ofert des dels centres d’empreses, pimes i banca privada, i la satisfacció dels clients en relació amb els canals a distància.

Servei d’Atenció al Client

A més dels canals oficials disponibles, posem a disposició dels nostres clients diversos canals de comunicació interns a través dels quals poden ajudar-nos a millorar el servei.

  • Oficina d’Atenció al Client (cartes al director general, telèfon gratuït i formulari web).
  • Compte de twitter @laCaixaRespon.
  • Servei d’Atenció al Client Hipotecari, amb un telèfon d’atenció gratuïta.