references
4 CAIXABANK AL DETALL
El lideratge de CaixaBank en banca minorista
CaixaBank centra el seu model de negoci en la banca minorista; ofereix solucions a les necessitats de clients particulars i empreses mitjançant una àmplia oferta de serveis i productes financers. L’entitat ha assolit i consolidat en els últims anys el lideratge en aquest negoci a nivell nacional a través d’un model de relació amb el client basat en la proximitat.
Proximitat vol dir estar a prop del client i posar a la seva disposició les solucions que millor s'adaptin a les seves necessitats. Per aconseguir-ho, CaixaBank compta amb la xarxa més gran d'oficines a nivell nacional. A aquest model també contribueix de forma decisiva l'aposta de l'entitat per la inversió en tecnologia, ja que permet que la xarxa d'oficines de l'entitat pugui dedicar el seu esforç a l'assessorament dels clients i a tasques de més valor afegit.
La xarxa més gran d’oficines i de caixers a Espanya 13,8 milions de clients 5.345 oficines 9.724 caixers
Oficines i banca digital: dos canals complementaris
Els canals digitals –Internet, mòbil, caixers i mitjans de pagament– són claus a l'hora de reforçar la proximitat amb el client, ja que ofereixen una banca a distància de qualitat, accessible i disponible en qualsevol lloc i hora. Aquests canals concentren actualment el 83% de les transaccions operatives, fet que suposa alliberar recursos perquè la xarxa d'oficines pugui enfocar-se en la relació amb el client. A més, hi ha una gran complementarietat entre els canals digitals i la xarxa d'oficines, ja que més de la meitat de les contractacions de producte que es fan a través de banca per Internet o per mòbil han tingut un origen en l'assessorament de les oficines de CaixaBank.
Líder mundial en banca mòbil 2,6 milions de clients
Líder europeu en banca online 4,2 milions de clients