references
4 caixabank al detall
El model de banca digital de CaixaBank
La innovació permet avançar en eficiència i desenvolupar noves oportunitats de negoci, i això és clau en l’entorn actual. Però, sobretot, permet a CaixaBank estar molt a prop del client, fet que resulta fonamental en el cas d’una entitat que destaca per ser líder de banca minorista, amb 14 milions de clients.
CaixaBank assumeix la innovació com un repte estratègic i un tret diferencial de la seva cultura. Ser líders en banca digital és un dels reptes que l'organització té plantejats al seu Pla Estratègic 2015-2018.
Aposta per la innovació contínua
1961
Teleprocés
Primer sistema de teleprocés que va permetre la connexió de les oficines amb l'ordinador central.
1979
Caixer automàtic
El primer caixer operava només amb targeta de crèdit, les llibretes es van introduir més tard.
1981
Targetes ”la Caixa”
S'ofereixen als clients les primeres targetes Visa ”la Caixa” i les de caixers automàtics.
1984
Primers ordinadors personals a les oficines
Entitat pionera al país.
1998
Línia Oberta
Inici de la banca per Internet de l'entitat.
2001
CaixaMòbil
Llançament del portal de banca mòbil de ”la Caixa”.
2012
Primer caixer contactless del món
Barcelona és la primera ciutat europea a operar amb pagaments contactless a botigues i caixers.
2011
Pagament per mòbil amb tecnologia NFC
CaixaBank aplica la tecnologia contactless als telèfons mòbils.
2010
CaixaMòbil Store
Primera botiga d'aplicacions mòbils d'una entitat financera.
2015
Aplicació Ford SYNC amb AppLink
Primera aplicació financera del món per als cotxes Ford amb sistema SYNC amb AppLink.
2014
Wearable banking i polseres contactless
Primera entitat a desenvolupar aplicacions financeres wearable.
2013
“Mur” per a la comunicació amb els clients
Nou sistema de relació digital en banca privada i personal.
Operacions per canal de distribució
Els canals digitals –Internet, mòbil i xarxes socials, caixers i mitjans de pagament– fan possible que CaixaBank ofereixi als seus clients una banca de qualitat, accessible i disponible en qualsevol lloc i hora. A més, faciliten una relació més estreta i eficient amb els clients i permeten potenciar-ne la vinculació.
9% 28%
8%
55%
Internet i mòbil Automàtiques Caixers Oficines