references
caixabank al detall 5
Líders en banca ’on-line’
Gràcies al canal de home banking, Línia Oberta, CaixaBank ocupa la primera posició per quota de penetració en el mercat nacional i internacional. A través de Línia Oberta es pot consultar informació sobre els productes contractats, descobrir una àmplia gamma de serveis mitjançant simuladors que permeten elaborar pressupostos personalitzats i utilitzar comparadors entre els diversos productes que CaixaBank posa a disposició dels seus clients.
Dades principals de Línia Oberta
10 milions de clients amb contracte 2.260 milions d'operacions a l'any1 22 idiomes 900 operacions diferents
1. Dades any 2014
Serveis de valor afegit
VISTA RÀPIDA
Servei de correspondència on-line
Més informació
Servei de gestió de domiciliacions
Més informació
Facilita el control de la despesa amb targeta
Més informació
Consulta d'actualitzacions financeres
Més informació
Impulsant la banca mòbil
El mòbil s'ha consolidat com el segon canal operatiu dels clients del banc, després de la Línia Oberta Web. L'oferta de CaixaBank inclou serveis adreçats tant a clients de l'entitat com a no clients, però que poden descarregar i utilitzar algunes de les utilitats de les aplicacions gratuïtament. Totes les aplicacions es troben a disposició dels usuaris a la CaixaMòbil Store, amb 75 apps diferents i adaptables als diferents sistemes operatius.
Dades principals de banca
4,5 milions de clients de serveis mòbils 11,6 milions de descàrregues acumulades 29,6 milions d'alertes enviades a l'any 1.487 milions d'operacions mòbils a l'any1
1. Dades any 2014
Serveis de valor afegit
Línia Oberta per veu
Més informació
Transfi: pagaments P2P
Més informació
Dissenya la teva targeta
Més informació