CaixaBank, el banc que trien les empreses
El model de servei de CaixaBank per banca d’empreses es basa en la relació a llarg termini amb els clients. CaixaBank ofereix un servei especialitzat a cada segment d’empreses. Aquesta aposta ha permès reforçar el negoci de banca d’empreses i enfortir la posició en finançament de circulant i comerç exterior, així com obtenir la primera certificació AENOR d’Europa per la qualitat del servei.
Consolidació del model de banca d’empreses
CaixaBank ofereix un model de servei basat en tres pilars:
La proximitat al client per atendre les seves necessitats financeres, amb nous productes i serveis i trobades amb més de 15.000 empreses.
La innovació, la mobilitat i l’assessorament virtual: s’acompanya el client a qualsevol lloc, 24 hores/7 dies de la setmana, gràcies al Mur d’Empreses (un entorn segur i bidireccional al qual s’accedeix a través d’Internet), l’ús de SmartPC i l’atenció d’especialistes virtuals.
Una proposta de valor diferencial basada en una sistemàtica comercial estructurada per processos comercials homogenis, model d’atenció i circuits de risc.
La proximitat al client per atendre les seves necessitats financeres, amb nous productes i serveis i trobades amb més de 15.000 empreses.
La innovació, la mobilitat i l’assessorament virtual: s’acompanya el client a qualsevol lloc, 24 hores/7 dies de la setmana, gràcies al Mur d’Empreses (un entorn segur i bidireccional al qual s’accedeix a través d’Internet), l’ús de SmartPC i l’atenció d’especialistes virtuals.
Una proposta de valor diferencial basada en una sistemàtica comercial estructurada per processos comercials homogenis, model d’atenció i circuits de risc.
Lideratge al mercat
CaixaBank ha assolit el lideratge en el negoci de banca d’empreses gràcies a la seva proposta de valor diferencial. El 45% de les empreses espanyoles trien CaixaBank per treballar-hi, segons la consultoria FRS Inmark.