imaginBank és el primer banc mobile only que es posa en marxa a Espanya i el primer del món en què l’operativa es fa exclusivament a través d’aplicacions per a mòbils i xarxes socials.
imaginBank és un nou model bancari que respon a les necessitats d’una nova generació de clients que desitja gestionar les seves finances de manera diferent i autònoma: un nou banc en què tot comença i acaba al mòbil. Es tracta, per tant, d’una proposta molt diferent de l’habitual estratègia multicanal d’un banc tradicional. imaginBank no és un canal més de CaixaBank, sinó un servei bancari nou 100% digital, amb una proposta de valor pròpia basada en la senzillesa, les no-comissions i la responsabilitat social.
El servei s’adreça principalment als coneguts com a millennials o nadius digitals, encara que en realitat és una proposta per a joves de totes les edats, que es poden veure igualment atrets per un nou model de servei senzill, clar i innovador i que s’adreça a ells amb el seu llenguatge. Tota la gestió es fa des d’una app que es pot descarregar de manera gratuïta des de Google Play (per a usuaris Android) i des de l’App Store (per a usuaris Apple).
El servei s’adreça principalment als coneguts com a millennials o nadius digitals, encara que en realitat és una proposta per a joves de totes les edats, que es poden veure igualment atrets per un nou model de servei senzill, clar i innovador i que s’adreça a ells amb el seu llenguatge. Tota la gestió es fa des d’una app que es pot descarregar de manera gratuïta des de Google Play (per a usuaris Android) i des de l’App Store (per a usuaris Apple).
SENSE EXTRACTE DE COMPTE
L’aplicació d’imaginBank mostra d’un cop d’ull a la pantalla tot el que és important per a un millennial: el saldo al seu compte corrent i les seves despeses categoritzades i expressades amb percentatges, perquè pugui controlar el pressupost. Així mateix, l’aplicació ofereix un ampli ventall d’alertes sobre compres amb targeta, moviments del compte, càrrecs de rebuts, etc.
PAGAMENT IMAGINPAY
PRÉSTECS
imaginBank ofereix una línia de préstecs al consum fàcilment contractables (one-click), dirigits a finançar projectes personals fins a 15.000 euros i sense comissió d’obertura. Els clients que disposen de línia de crèdit preconcedida de CaixaBank poden fer els tràmits íntegrament en línia, mentre que els nous clients poden fer la sol·licitud per l’aplicació.
XARXES SOCIALS
Els millennials són usuaris habituals de les xarxes socials i, perquè gaudeixin d’una experiència totalment integrada, poden gestionar les seves finances a través d’aquestes xarxes. Les xarxes socials també permeten oferir un servei d’atenció al client instantani i les 24 hores del dia. Es pot contactar amb el banc a través de Twitter o WhatsApp i resoldre dubtes a través d’un xat amb atenció personalitzada.
SENSE EXTRACTE DE COMPTE
L’aplicació d’imaginBank mostra d’un cop d’ull a la pantalla tot el que és important per a un millennial: el saldo al seu compte corrent i les seves despeses categoritzades i expressades amb percentatges, perquè pugui controlar el pressupost. Així mateix, l’aplicació ofereix un ampli ventall d’alertes sobre compres amb targeta, moviments del compte, càrrecs de rebuts, etc.
PAGAMENT IMAGINPAY:
PRÉSTECS
imaginBank ofereix una línia de préstecs al consum fàcilment contractables (one-click), dirigits a finançar projectes personals fins a 15.000 euros i sense comissió d’obertura. Els clients que disposen de línia de crèdit preconcedida de CaixaBank poden fer els tràmits íntegrament en línia, mentre que els nous clients poden fer la sol·licitud per l’aplicació.
XARXES SOCIALS
Els millennials són usuaris habituals de les xarxes socials i, perquè gaudeixin d’una experiència totalment integrada, poden gestionar les seves finances a través d’aquestes xarxes. Les xarxes socials també permeten oferir un servei d’atenció al client instantani i les 24 hores del dia. Es pot contactar amb el banc a través de Twitter o WhatsApp i resoldre dubtes a través d’un xat amb atenció personalitzada.
Lideratge en la digitalització de la banca
Amb el llançament d’imaginBank es reforça la quarta línia del pla estratègic de CaixaBank, que recull el repte de liderar la digitalització de la banca. El nou servei complementa el lideratge en banca tradicional amb una nova aposta 100% digital adreçada a clients amb poques necessitats financeres, que permetrà créixer en captació de nous clients. D’aquesta manera, CaixaBank llança una nova oferta que es basa en una proposta de valor diferent i que s’adreça a clients digitals i els aporta l’excel·lència i la seguretat en el servei de CaixaBank.
Avenç en la innovació
imaginBank representa un pas endavant en l’estratègia d’innovació de CaixaBank, reconeguda a nivell internacional com una de les entitats líders en l’aplicació de les noves tecnologies als serveis financers. imaginBank uneix les últimes novetats tecnològiques en mitjans de pagament (targeta wearable i possibilitat de pagament a través de mòbil) amb la utilització d’eines vinculades a les xarxes socials per a la gestió de les finances personals i l’atenció al client.
Lideratge en la digitalització de la banca
Amb el llançament d’imaginBank es reforça la quarta línia del pla estratègic de CaixaBank, que recull el repte de liderar la digitalització de la banca. El nou servei complementa el lideratge en banca tradicional amb una nova aposta 100% digital adreçada a clients amb poques necessitats financeres, que permetrà créixer en captació de nous clients. D’aquesta manera, CaixaBank llança una nova oferta que es basa en una proposta de valor diferent i que s’adreça a clients digitals i els aporta l’excel·lència i la seguretat en el servei de CaixaBank.
Avenç en la innovació
imaginBank representa un pas endavant en l’estratègia d’innovació de CaixaBank, reconeguda a nivell internacional com una de les entitats líders en l’aplicació de les noves tecnologies als serveis financers. imaginBank uneix les últimes novetats tecnològiques en mitjans de pagament (targeta wearable i possibilitat de pagament a través de mòbil) amb la utilització d’eines vinculades a les xarxes socials per a la gestió de les finances personals i l’atenció al client.