Línies estratègiques / Liderar la digitalització de la banca

APOSTA PER UN MODEL OMNICANAL

estructura

LÍDERS EN CANALS DIGITALS

Internet
Líder global
Líders en qualitat del servei per 6è any consecutiu (AQmetrix)
Penetració mercat 31,9% (Nº 1 nacional e internacional) Clients operatius 4,8 milions
Operacions internet 2.537 milions
Noves estratègies
  • Les meves nances, nou servei per a la gestió de nances personals
  • HolaBank, nou portal per a clients estrangers
Mòbil
Líder global
Líders en qualitat del servei (AQmetrix) i per funcionalitats (Forrester)
Clients operatius 2,8 milions Operacions mòbil 1.490 milions
CaixaMòbil Store 2,7 millones de descargas
Noves solucions
  • CaixaBank Pay, solució de pagament mòbil
  • Wearables: localitzador d’o cines amb Apple Watch i Borsa Oberta per a Android Wear
Caixers automàtics
La xarxa més extensa
Més de 250 prestacions disponibles des dels nostres terminals
Caixers 9.631 Quota de mercat* 19,2% terminals
Operacions 620 milions
Nous serveis
  • Reintegraments a través del mòbil com si fos una targeta contactless
  • Reciclatge de bitllets
  • Més personalització
Mitjans de pagament
Targetes
Líder del mercat, amb 15,1 milions de targetes en circulació
Quota de mercat 23%per facturació Nou servei 170.000 liuraments immediats de targetes
TPV 303.306 instal·lats
Tecnologia contactless
  • El 50% de les targetes i el 85% dels TPV de l’entitat
  • 75.000 polseres i stickers per a mòbils
  • 20.000 clients amb targetes amb el servei CaixaBank Pay
Xarxes socials
Presència en xarxes
Comunitats virtuals pròpies al voltant dels serveis financers
CaixaNegocis Community, per a les empreses Club Ahora, per a la gent gran StockTactics, per als usuaris de borsa
Usuaris 170.000 persones registrades
Noves comunitats
  • En família multiEstrella, la xarxa social per a famílies
  • FinApps community per connectar clients i professionals de la indústria mòbil
* Dada del tercer trimestre del 2015.