Actuem guiats pels nostres valors: qualitat, confiança i compromís social.
1 de cada 4 espanyols diposita la seva confiança en nosaltres
11è banc de l’eurozona per capitalització borsària
Increment sostingut de les principals quotes de mercat
Líder en banca on-line i mòbil amb el nombre més gran de clients digitals actius del país
344.255 milions d’euros d’actiu total
Millor banc a Espanya 2015 per Euromoney i millor banc del món en serveis de banca mòbil per Forrester Research
8,62 sobre 10 nivell de satisfacció dels clients
814 milions d’euros (+31,4% vs. 2014), resultat atribuït del Grup
12,9% CET 1 regulatori, el superàvit més alt entre els bancs cotitzats
54.090 milions d’euros de liquiditat total (15,7% de l’actiu)
Aposta per la mobilitat i la digitalització: 13.100 gestors amb Smart PC
Amb un equip capacitat: més de 7.000 postgraduats en assessorament
121.625 microcrèdits concedits a través de MicroBank, el banc social
0,90%, contribució directa i indirecta de CaixaBank al PIB espanyol
Impulsem els programes de l’Obra Social ”la Caixa”, que disposa de 500 milions d’euros de pressupost i 9,9 milions de beneficiaris
Presents en els principals índexs de sostenibilitat (DJSI, FTSE4Good, CDP A-List)
Adherits a iniciatives responsables com el Pacte Mundial de les Nacions Unides
L’accionista de referència del banc, amb una participació del 56,76% del capital social, és CriteriaCaixa, una societat d’inversions controlada al 100% per la Fundació Bancària ”la Caixa”. El capital circulant es divideix entre més de 704.000 accionistes, i més de la meitat és en mans d’inversors institucionals.
La Fundació Bancària ”la Caixa”, fundada el 1904 com a caixa d’estalvis, es va transformar en Fundació Bancària el 2014, refermant així el seu compromís fundacional a favor del desenvolupament socioeconòmic de les persones i el territori. En línia amb aquest compromís, gestiona l’Obra Social que caracteritza des de fa més d’un segle ”la Caixa” i, a través de CriteriaCaixa, gestiona les participacions accionarials en sectors estratègics de serveis i a CaixaBank.
Obra Social ”la Caixa”
Les seves grans línies d’actuació proven de donar resposta als reptes socials del moment: la lluita contra la pobresa i l’exclusió, el foment de l’ocupació, l’accés a l’habitatge, l’atenció a la gent gran i malalta, el suport a una educació de qualitat, l’avanç de la investigació, i la divulgació de la cultura i el coneixement com a motor del desenvolupament de les persones.
Fidels als valors d’informació, transparència i proximitat a l’accionista
2.753.000 correus electrònics
enviats
2,7 milions d’alertes
informatives via SMS
191.932 visites
a l’Espai de l’Accionista del web corporatiu
2 reunions
del Comitè Consultiu d’Accionistes CaixaBank
28 esdeveniments
corporatius i culturals
759 accionistes
assistents
743 trucades
ateses
1.283 correus electrònics
contestats
37 visites
a l’Oficina de l’accionista de Barcelona i itinerant
1,8 milions de Newsletters
accionistes on-line
330.000 exemplars
de la revista Accionistes
16 cursos
formatius en economia i mercats
1.306 accionistes
assistents
Llançament del nou portal mòbil
Presència a les xarxes socials a través de Twitter